Thailand-Foren der TIP Zeitung > Mein Tagebuch

Nam und Fredl

<< < (2/13) > >>

thai.fun:
...einfoch guot die gschicht!  könnte au a schwizer bergbuab i patty sein!

MG

astronaut007:
Jo mai, des isch scho köschtlich phumphat, i hoff halt schoo, dass d weiterschroabst gell. Song saan Nam maag!

phumphat:
Nam und Fredl.                                                                                          Fortsetzung Teil 4

 Eng umschlungen gingen sie,eng umschlungen kamen sie. Es sah schon irgendwie witzig aus,Fredl ein Riese und die Kleine Nam an seiner Seite.Sie reichte ihn gerade mal bis zum Bauchansatz.Aber irgendwie hat man das Gefühl, die beiden passen zusammen.

Man sah es den beiden an,das sie Happy sind.Nachdem  Fredl  sein Singha bestellt hat und Nam sofort von den anderen Mädchen in Beschlag genommen wurde.Sah ich Fredl an und sagte NA wie wars.Er strahlte über das ganze Gesicht. I sog das, de Nam de loss i a nimmer aus. Um Gottes Willen,dachte ich mir,den hat es ja schlimm erwischt.Na und sagte ich Einzelheiten. No jo de Soch wor aso.Wiama aufs Zimma  hom wolln bei meinem Hotel,do hot a soa Unifurmirta da Nam wos gsogt,se hot eam don an Ausweis gezagt und hot in so an Buach wos eingetrogn.Deran Ausweis hot se ober erst heit in da Fria wieda kriagt,wiama aus Hotel gongan san.Ja weist du in einem Hotel muss sich jeder ausweisen.der nicht im Hotel wohnt.

Ja weiter und dann. Jo mei im Zimmer ,homma holt noch abissl Fernseh gschaut.Wor oba langweilig,oba de Nam hot imma glocht.Don hob i ihr gezagt,gemma schlofn.Weil deitsch konn se jo nit.Sie hot nur gnickt und hot gsogt abnam.Aha hon i ma denkt,jetzt wirds oba sponnend.Is oba nix passiert.Abnam,abnam hots de gonze Zeit gsogt, jo i don a abnam,abnam.Don hot sie mi bei da Hond gnoma und mir san ins Bodezimmer gongan.Do hots don de Dusch auftraht und gsogt abnam,abnam.A sigst so schnell lernt ma thailändisch hon i ma denkt.Duschen hast abnam. Nojo don hob i mi holt geduscht daweil si noch Fernseh gschaut hot.

Jo wir i don nur so mitn Hondtiachl aus da Dusch keman bin,hot si sich umdraht und de Hond fürs Gsicht gholten.Jomai is de gschamig hon i ma denkt.Sie is don a abnam gongan.De hot  oba long abnam gmocht i bin jo schon fost eingschlofn daweil.Endlich is die Bodtir aufgongan und de Nam kimmt aussa.A Hondtiachl hots üban Kopf kopt und ans bis zum Hols.Jo fost so wia Mumie worse eingwickelt.Glei zum Liachtscholta und finsta hot se gmocht.Jo wir don amol so ume greif,do hob i jo nur Hondtiachl gspirt.

Sog amol,schlofn die Thailänder imma mit de Hondtiachln.Na na sagte ich,das kommt nur weil sie noch schüchtern ist.I sog zu ihr,konnst nit des Hondtiachl wega tuan, si sogt don drauf: mai khau djai.Imma won i wos gsogt hob hots gsogt,mai khau djai.Woas hoast dos den eigentli.Das heisst ich verstehe dich nicht.Aha und khau djai, allan.Das heisst ich verstehe dich. Aha. Hat sie das auch gesagt. Jo freili.

Wias donn noch oana weil holt so richtig zur Soch gongan is.Mai wor des schen.Hob i imma gsogt, mai is dos schen,wama fost a Jodla auskem,hob i mi jo beherrschn megn,konnst jo nit glei in an Thailändischen Hotel zum jodln onfongan.Jo bei uns dahoam in Bayern is des fei gonz normal.Als i  holt de gonze Zeit gsogt hob,mai is des schen,do hot de Nam immer gsogt.khau djai, khau djai. Und wenn du mir jetzt sogst,dos hast i va schte di.don hat se jo a scho a bissl deitsch glernt.Ja ja man merkt schon,das ihr beide euch schnell zueinander gefunden habt.Ja was habt ihr dann so den ganzen Tag über gemacht.

Jo mai um 5e bin holt munta woan,wia holt dahoam a,greif i ume und do wor nix.Jetz iss i wida weg hob i ma denkt.Werd wohl zvül gwesen sein fir si de letzte Nocht.I wor jo neama
I selba. Bist ja ein ganz wilder Stecher. Jo so wia unsa Gemeindestier holt.De orme Hautla. Wir  i don so ums Bett umageh,war i bold iba sie gfolln.Am Bodn is si glegn,wira Heifale Elend.Wert se wohl von Bett ausegfoln sein,hob is se glei aufkom und ins Bett eine glegt.Oba Valetzungan hot se kane koppt.Hots don oba glei weita gschlofn.Hob se don so beobochtet,wira Engale hots ausgschaut,nur mit schworze Hoor holt.Na,na de Nam gib i fei nimma her. Don muass i wohl wida eingschlofn sein.

So a komisches Greisch hon i kert,so a plätschan holt,aha hon i mir denkt den Nam tuat wieda abnam.De tuat oba long abnam und i miassat schon dringend aufs Heisl.Hob i holt amoi onklopft.Nam hon i gsogt Fredl a abnam.Khau djai hots gsogt und is ausa keman.Wieda eingwicklt im Hondtiachl.Jo do hon i gschaut,dos gonze Bodezimma,wor jo wia Woschkuchl.
Mei gonze Wäsch hots gwoschn,worma oba fei nit recht,woast meine Untahosn,san holt nit so modern. Oh,oh das schaut aber nach einer festen Absicht aus. Wos moanst.  Weist du,wenn eine Thai für einen Mann,schon in der ersten Nacht die Wäsche wäscht,das bedeutet Heirat in Aussicht. A bist da do sicha,dos sie des  a ernst mant. Ganz sicher.

Fortsetzung folgt

EDIT: hab mal ein paar Absätze eingefügt, weil mir schwindelig beim Lesen geworden ist und ich immer wieder in der falschen Zeile gelandet bin....                                                                                                  

pattran:
Jo super. ich lach mich schlapp.

Mach weiter so, freue mich auf die Fortsetzung.

Grüessli

pattran

astronaut007:
Jo mai, des Traumpoargschichtel lesi gern woata, wanns dann ned z mied würst susch moch mer holt mol e Brause gell und schmoassn e rund himmelsoggrämänt.

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

[*] Vorherige Sete

Zur normalen Ansicht wechseln